НОВИНИ

16.11.2018
15.11.2018
14.11.2018
13.11.2018
12.11.2018
09.11.2018
Всі новини »

ТЕГИ

ДОКУМЕНТИ

На піарі львівської мерії найбільше заробить радіостанція Хом’яка, маловідомий медійник Єрохін та газета брата секретаря міськради Забарила

14 Лютого 2018

Департамент «Адміністрація міського голови» Львівської міської ради 12 лютого уклав сім угод на інформаційні послуги з низкою львівських ЗМІ. Загальна сума контрактів складає 152,8 тис. грн, стало відомо із сайту електронних закупівель Prozorro.

Формулювання послуги в усіх підписаних угодах однакове: «виготовлення та трансляція інформаційних повідомлень про діяльність міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб в аудіовізуальних ЗМІ». Послуги будуть надавати до кінця 2018 року.

Найбільший підряд, 50 тис. грн, одержало ТОВ «ТРК Львівська хвиля». Згідно з угодою підписаною з радіостанцією, сторони погодять медіа-план програм, які складатиме замовник, а радіостанція погоджується розміщувати в ефірі радіопрограми підготовлені за сприяння департаменту та виступи посадовців міської ради.

Нагадаємо, власником «Львівської хвилі» є Мирослав Хом’як, колишній очільник департаменту екології ЛОДА та Львівської ДПА. Формально «Львівська хвиля» є власністю ТОВ «Тернопільська інвестиційна компанія», де 99,2% належать тестю Мирослава Хом’яка Ярославу Кривошиї, 0,8% його сестрі – Галині Данилів, на яку записано ще низку немедійних ресурсів Хом’яка. Сам Мирослав Хом’як є директором радіостанції. Але угоду з мерію підписував не він, а колишній директор та чинний підписант Віктор Іваницький.

Ще 35 тис. грн отримає від мерії Олександр Єрохін, власник двох приватних підприємств  «ТРК «Західна столиця» та  «Телерадіоінформаційна агенція «Регіон-Інформ Україна». «Західна столиця» колись володіла радіостанцією «Еко FM» у Львові, а тепер ці дві юридичні особи здійснюють мовлення по кілька годин на тиждень на Першому каналі Українського радіо (УР-1).

Адміністрація міського голови уклала угоду на 5 тис. грн з ТРК «Західна столиця» щодо трансляції повідомлень про діяльність міської ради у радіопрограмі «Ранкове інтерв’ю», яке виходить на УР-1, відповідно, зранку. Та на 30 тис. грн з агенцією «Регіон-Інформ Україна», яке має по півгодини ефіру в будні дні на УР-1. Ефір триває з 00:00 до 00:30.

Рекламувати мерію за бюджетні гроші буде і ще одна радіостанція – «Дуже радіо» отримає від мерії 13,5 тис. грн. Угоду уклали з юридичною особою ТОВ «ТРК «Говерла», згідно з якою заплатять за «підготовку дев’яти аудіоматеріалів хронометражем по 30 хв.», йдеться про програму «Відверта розмова» в ефірі «Дуже радіо».

Власниками ТОВ «ТРК Говерла» є музичний продюсер Олександр Ксенофонтов (53%), співачка Руслана Лижичко (46%) та її мати Ніна Лижичко (1%).

Серед друкованих медіа угоду уклали лише з газетою «Львівська пошта» на 30 тис. грн. Співвласником 10% ТОВ «Професійна ліга», що видає «Львівську пошту», є Володимир Забарило, брат секретаря Львівської міської ради, решта 90% належить ТОВ «Синот-Україна», офіційними бенефіціарами якого є громадянин Чехії Іво Валента та українці Руслан Печенко (брат екс-депутата Львівської міської ради Ореста Печенка) та Юрій Дземінський.  Директором фірми є власне член виконкому ЛМР Орест Печенко.

Ще 12 тис. грн отримає «Видавничий дім «Високий замок», але за цю суму п’ять інформаційних матеріалів буде розміщено не в друкованій версії, а на веб-сайті газети. Власником 99,4% видавничого дому є Наталія Балюк, головний редактор газети «Високий замок».

Також контракт на публікацію матеріалів в мережі підписали з приватним підприємцем Катериною Тарасовою. Сума договору становить 7,3 тис. грн. Катерина Тарасова – керівник сайту про Львів під назвою «032.ua».

Всі послуги замовляли, керуючись ухвалою Львівської міської ради «Про затвердження програми висвітлення діяльності міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів у ЗМІ в 2017-2020рр.»

Частина 2 тут

ПОДІЛИТИСЯ В СОЦ. МЕРЕЖАХ

НАШІ ГРОШІ Друкувати Друкувати

Tеги | ,

НАШІ ГРОШІ

18.11.2018
16.11.2018
15.11.2018