Медіа поділили між собою майже 400 тисяч гривень від облради

Львівська обласна рада уклала у 2013 році угод/договорів з медіа на 391,6 тис. грн. Про це стало відомо з відповіді облради на запит “Наших грошей. Львів” щодо закупівель без проведення тендеру.

Традиційно найбільша сума дісталася Львівській обласній ТРК за трансляції сесій — 196,6 тис. грн. Ще 50 тисяч гривень за інформаційні послуги отримало радіо “Незалежність”, власниками якого є Соломія та Марія Чудики (96%) та Володимир Парубій (4%), директор ГО “Інститут національної пам’яті”, екс-депутат Львівської облради і батько народного депутата Андрія Парубія. Телеканал Петра Димінського ZIK отримав трішки менше, 44,6 тис. грн за прямий ефір сесії.

Інші медіа поділили між собою ще сто тисяч. Зокрема, третина з них дісталася ТОВ “Престайм.ком.юа” (сайт “Вголос”), яке контролюється ВО “Свобода”. Офіційним власником сайту є Володимир Андрусів.

Детальний перелік, згідно з угодами 2013 року:

ЗМІ Послуга Сума, грн
Львівська обласна телерадіокомпанія Трансляція сесії 196641,2
ТОВ “Радіоінформаційний центр “Незалежність” Інформаційні послуги 50000
ТОВ ТРК “Міст ТБ” Розміщення в прямому ефірі трансляції сесії
44647,65
ТОВ “Престайм.ком.юа” Інформаційні послуги 33060
ТОВ “За вільну Україну плюс” Розміщення інформації в газеті 26262,8
ТОВ “НТА — Медіа Продакшн”
Відеоінформаційні послуги 21000
ПП “НТА — незалежне телевізійне агенство” Відеоінформаційні послуги 20000
ЗАГАЛОМ   391611,65

Про медійні витрати облради у 2012 році дивіться тут. Загальна сума становила 338,7 тис. грн.

Підтримати нас

Коментарі