НОВИНИ

20.11.2017
17.11.2017
16.11.2017
15.11.2017
14.11.2017
13.11.2017
Всі новини »

ТЕГИ

ДОКУМЕНТИ

Одинадцять ЗМІ розділили шістсот тисяч на піар чиновників та депутатів

28 Січня 2013

Львівська міська рада витратила понад 654 тис. грн на висвітлення власної діяльності у 2012 році. Про це стало відомо з відповіді міськради на запит “Наших грошей. Львів” щодо закупівель без проведення конкурсу.

Найбільше грошей отримала Львівська обласна державна телерадіокомпанія — 161,2 тис. грн. На другому місці — підконтрольна меру Андрію Садовому ТРК “Люкс” – 101 тис. грн, на третьому телеканал ZIK — 99 тис. грн.

Радіо “Незалежність” заплатили 85 тис. грн, видавництву “Високий замок” – 60 тис., телеканалу НТА – 47 тис. грн. По 20 тис. грн виплатили радіо “Львівська хвиля” та “Галичина”. Телекомпанії “Міст” дісталося 27 тис. грн, приватним підприємцям Зоряні Павлишин (шеф-редактор інформагентства “МедіаСтар”) – 24 тис. та Юрію Лобану (головний редактор інтернет-видання “Львівський Портал” ) – 10,9 тис. грн.

Додатково 80 тис. грн ЛМР сплатила за послуги дизайну ТОВ “Полікор імпекс” та ще 40 тис. грн за розміщення промоційного порталу – ТОВ “Елекс Дизайн Студіо”.

Згідно ухвали міськради, на висвітлення діяльності міськради на 2012 рік було передбачено 1 млн 150 тис. грн, однак заборгованість за 2011 рік складала майже 380 тис. грн. 

Як повідомляли “Наші гроші. Львів”, Львівська обласна рада у 2012 році дала заробити ЗМІ лише 339 тис. грн.

ПОДІЛИТИСЯ В СОЦ. МЕРЕЖАХ

НАШІ ГРОШІ Друкувати Друкувати

Tеги | , , , , , , , , ,

НАШІ ГРОШІ

20.11.2017
19.11.2017
18.11.2017